اهلابيكم فى منتديات قااااااااهر
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 يوميات زوجين

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
angle

avatar

المساهمات : 311
تاريخ التسجيل : 02/11/2008
العمر : 33

مُساهمةموضوع: يوميات زوجين   الأحد نوفمبر 30, 2008 4:28 am

سلام عليكم دي قصة نكد في نكد الزوج :
صباح الخير
الزوج : صباح الزفت علي دماغك
الزوج : لية بس يابت الناس
الزوجة : الحاجة اللي قولتلك عليها فين
الزوج : طيب حاضر

وترد عليه الزوجة ووشها مكشر


الزوجة: هتجيبها بالتقسيط
الزوج : ما بحبش التقسيط
الزوج: مع مين ؟ أظن هتقوليلى مع أمك و اخواتك
الزوجة: اسمها مامتك
الزوج : حقك على اللى خلفونى
الزوجة : انت بتزعق ليه
الزوج : انا مش بزعق
الزوجة : لا انت بتزعق و الجيران هيسمعونا و الولاد هيصحوا
الزوج : انتى عايزة ايه دلوقتى
الزوجة : الغسالة
الزوج: قلتلك لما يكون معايا تمنها
الزوجة : و انا قلتلك نعمل جمعية مع ماما و اخواتى عشان نجيب الغسالة
الزوج : و اتذل كل شهر عشان ادفع الجمعية فى معادها ..... و امك ما بتصدق تمسك عليا حاجة و تعملى موشح
الزوجة : يعنى انت مش عاجبك أى حاجة
الزوج : لا حول و لا قوة الا بالله
الزوجه : انت شايفنى مجنونة و لا بشد فى شعرى و لا بقطع فى هدومى ؟
الزوج : انتى عايزة مشكلة و خلاص
الزوجة : انت ما بقيتش بتحبنى
الزوج: دى بقت عيشة تقرف
الزوجة: يعنى خلاص ما بقتش طايقنى
الزوج : أنا مش طايق نفسى
الزوجة : أنا رايحة عند ماما
االزوج: الباب يفوت جمل
ودى كانت اجمل قصه بين زوجين ههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.arsenal.com
مهند

avatar

المساهمات : 97
تاريخ التسجيل : 25/11/2008
العمر : 33

مُساهمةموضوع: رد: يوميات زوجين   الإثنين ديسمبر 01, 2008 11:01 pm

ليه يا عم الحياه الماسويه اللى انت فيها دى
ثانيا ليه دايما هى اللى بتعمل المشاكل يعنى ليه ما يبقاش
الزوجه/قلى كلام حب من اللى كنت بتقوله زمان
الزوج/يعنى انتى حلوه زى زمان
الزوجه /يعنى انا مش عجباك دلوقتى
الزوج /انا اخدت مقلب واللى كان كان انتى مش شايفه نانسى وهيفاء وبياميل الاشطه النايحه
الزوجه /كده طب طلقنى
الزوج/ بس بس انا كنت مكسوف بس طالما طلبتى خلاص انا موافق اقلك كلام حب
وادى النهايه السعيده لان المثل قال (الايد اللى متقدرش عليها بوسها)
وبجد موضوعك روعه
وانا بقول لكل البنات بلاش موضوع القلب اللى بعد الزاج ده
والله انتو اللى فى ايدكم جوزكم واهم شى الثقه بالنفس وان مافيش حد احلى منكم عنده


وبجد هايل انجل وربنا معاك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
يوميات زوجين
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات قااااهر :: القسم العام :: نكت وفوازير-
انتقل الى: