منتديات قااااهر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلابيكم فى منتديات قااااااااهر

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت متنوعه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
karshna

karshna

المساهمات : 62

نكت متنوعه Empty
مُساهمةموضوع: نكت متنوعه   نكت متنوعه Emptyالجمعة ديسمبر 05, 2008 1:22 pm

شحات بيكلم بنت تخينه قوى ، وبيقول لها : أرجوكى انا بقالى يومين ماكلتش لقمة عيش واحدة ...ردت البنت: أنا بحسدك على إرادتك ، مين الدكتور اللى بتعمل عنده الرجيم الهائل ده ؟

مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس. ام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه ؟؟؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع ... لقى .... (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)!!!!

لية الديك عندة زكام ؟علشان متجوز فرخة مجمدة
بتقول الزوجة لزوجها : مبروك هنبقي ثلاثة فى البيت ... الزوج بسعادة : حاجة جاية فى السكة؟؟؟ قالت له : لأ ماما هتعيش معانا
مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين
MISS.RORO

MISS.RORO

المساهمات : 16

نكت متنوعه Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت متنوعه   نكت متنوعه Emptyالجمعة يناير 30, 2009 7:08 pm

شحات بيكلم بنت تخينه قوى ، وبيقول لها : أرجوكى انا بقالى يومين ماكلتش لقمة عيش واحدة ...ردت البنت: أنا بحسدك على إرادتك ، مين الدكتور اللى بتعمل عنده الرجيم الهائل ده ؟

ههههههههههههههه

انا عايزه رقم الدكتور دا هع هع

تسلم الايادي حلوووين اووي

نكت متنوعه
صفحة 1 من اصل 1